ناو عظیم الجثه ایران ، ساخت مهندسان بومی سپاه ، با حضور دکتر احمدی نژاد به آب انداخته شد.

 

 

 

image007

 image008 image009

با این فناوری یک گام دیگر به شعارآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند نزدیک تر شدیم.

عکس هایی از یک کشتی تفریحی یک زوج در کشورهای اطراف ایران نیز در ادامه مطلب برای شما قرار می دهیم.

image001 image002 image003 image004 image005 image006

5 نظرات:

ناشناس گفت...

دوست عزیز در مورد مطلبی که اطلاع ندارید چیزی ننویسید چون بعد فکر میکنیم که شما یا ایرانی نیستید یا خیلی از جغرافیای این پرتی
عکس مربوط به افتاح پل دریاچه ارومیه است و در ضمن ناو جنگی میثاق در جنوب کشور به آب انداخته شده که حدود 1560 کیلومتر از محل عکس فاصله داره و در ضمن یک ناو رزمی رو توی در یاچه به اب نمی ندازن

ناشناس گفت...

هموطن عزیز شما زیاد ناراحت نشو این مطلب زمینه طنز داره ولی در ضمن تو مملکتي که به گفته رئیس جمهورش تو زیرزمین یه خونه انرژی اتمی تولید شده توی دریاچه که هیچ توی حوض حیاط هم بعید نیست ناو رزمی به آب بندازن!!!

ناشناس گفت...

دوست عزیزی که اسم ناو میثاق رو میدونی. احتمالا تو همین قایق هستی. اینقدر جدی نگیر. چیزی تا سحر باقی نمانده...

ناشناس گفت...

دوست عزیزی که از طرفدارای ناو میثاقی، جدی جدی فکر می کنی این طفلیا می تونند ناو بسازند!!!!!!!!!!!!!!!! نکنه این ناو هم مثل تانک ذوالفقار و جنگده صاعقه تمام 1درصد آخرش (پرداخت پول به روسیه و چین) ایرانیه؟؟؟ بیدار شو برادر، دنیا رفت.

faceball گفت...

دوست عزیزی که به ناو جنگی میثاق افتخار می کنی !
واقعا خجالت داره یک زوج کشتی تفریحیشون اینگونه باشه و رئیس جمهور یک کشور برای بازدید از یک پل با این تشت بره و عکس هاش رو خبرگزاری های دنیا پخش کنند و به اسم ایران و ایرانی به مردم دنیا معرفی کنند..ای کاش مردم دنیا بدونن که نه اون کشتی ایرانیه و نه اون رئیس جمهورش رئیس جمهور ایران ! حتی خودش هم ایرانی نیست !

ارسال یک نظر