جنبش سبز نیاز فوری به یک رهبر شجاع دارد

با سلام

مستقیم می روم سر اصل مطلب

در مورد جنبش سیز من احساس خطر می کنم. این جنبش احتیاج به یک رهبر دارد. به یک رهبر واحد که مردم رو هدایت کنه . درست است که آقای موسوی گفتند رهبر جنبش همان مردم هستند ولی من مخالف این نظریه هستم..الان دیگه وقت این رسیده که شخص یا گروهی مردم رو رهبری کنند. هیچ نهضتی در دنیا بدون رهبری شجاع و باهوش نتوانسته به پیروزی برسه..

 

الان برای جنبش پیروزی در این جنگ میان خود و دولت حرف اول را می زنه. دیگه الان مردم همه چیزشون رو باختند..آقای موسوی شما باید راه خودتون رو مشخص کنید. من این طریقه ی رهبری شما رو که چاشنی احتیاط فراوانی داره به صلاح این جنبش نمی دونم. خیلی ها نظر من رو دارند. خامنه ایی می دونه که شما بازدارنده ی جنبش هستید.. شما آروم کننده ی جنبش  هستید . پس به همین دلیل است که جرات تعرض به شما رو تا جالا نداشته. آقای موسوی عزیز ، می دونید که شما و خاتمی کروبی رو خیلی دوست دارم . آقای خاتمی چند روز پیش تو سخنرانیش باز هم از بازگشت به راه ولایت فقیه حرف زدند. کدام ولایت فقیه !  وقتی معصومی روی زمین نیست چگونه می تونیم ولایت فقیه داشته باشیم ؟ چه از نوع مطلق یا غیر مطلقش !  آقای موسوی اگه شما هم واقعا به ولایت فقیه اعتقاد دارید خواهش می کنم تو عقایدتون تجدید نظر کنید. به خدا راه رسیدن به خدا داشتن حکومت ولایت فقیه نیست. جکومتی که مسلمان هم نباشه و عادل باشه ، حکومت خدا دادیه . مثل آقای قرائتی که گفته بود ادیسون به بهشت نمی ره ! چون مسلمون نبوده !! آخه من نمی دونم این چه حرفی است که یه آدم به اصطلاح با سواد جامعه باید بزنه ؟!  آقای موسوی ، مردم از اینکه خودشون رو بزنن به نفهمی و مثل سابق هر چی رو منبر بگن رو قبول کنند خسته شدند. مردم برای آزادیشون چون دادند. خون دادند. پس شما چه می کنید ؟ معطل چی هستید ؟ مثل تمام رهبران بزرگ دنیا رهبری رو در دست بگیرید که رهبری شایسته تر از شما واسه جنبش یافت نمی شه.

ما هر کدوم مثل چوب هی باریکی هستیم که به هم چسبیدیم و متحد شدیم. دارند ما رو تک تک می شکنند چون می دونن که ما رو با هم دیگه نمی تونند بشکنند.تمام اطرافیان شما رو بازداشت کردند. ما رو هم دارن به بدترین وضع خورد می کنند. خواهش می کنم کمی به این نوشته های من فکر کنید. من اینها رو از ته دل نوشتم. به خدا خسته شدیم از اینکه هر روز استرس سازش شما با خامنه ایی رو داشته باشیم . خامنه ایی آدم کینه ایی است. در مورد آیت الله منتظری کینه ی خودش رو نشون داد حتی اگه با شما سازش کنه . مسلم بدانید که آقای خامنه ایی روزی از در سازش با شما در خواهد آمد ، برای قدرت همه کار می کند . همانطور که همه ی دیکتاتور ها می کنند. اگر بداند که مردم فهمیده اند که این تظاهرات ها ، پاک و الهی است و از جونشون برای خدا و مردم و کشورشون می گذرند خامنه ایی عقب نشینی می کنه و تسلیم می شه. همانند شاه که وقتی دید هیچ راهی نداره این کار رو کرد و رسما انقلاب مردم رو تایید کرد و عذر خواست.. اما آیا بخشیده شد ؟

شما چه می کنید ؟ اگر خامنه ایی از شما درخواست بخشش و عذر خواهی کند آیا شما ایشان را می بخشید ؟ آقای موسوی …به خدا نظام ولایت فقیه یک نظام من در آوردی و بیخود است. به خدا باید از عقاید اشتباه پایین امدو نباید پاقشاری کرد. ما همگی مسلمانیم و خدا و پیغمبر رو قبول داریم. ولی توجه داشته باشید که ایران شامل غیر مسلمون ها هم هست که اون ها هم به حق دارن از ایران. اونها هم قلبشون واسه ایران می تپه..خودتون می دونید که شما هم به نظام ولایت فقیه دیگه اعتقادی ندارید. ولی من حس می کنم تو رو در وایسی خودتون و بعضی از اهل بیت امام موندید. امام خمینی هم اشتباهات فراوانی داشت. یکی از اشتباهاتشون رو خودتون می دونید. پس دلیل نداره که به خاطر رو در وایسی با بچه و نوه های امام با سرنوشت مردم بازی کنید. نظام ولایت فقیه در پشم مردم مرده است.. اگه حتی این نظام ادامه هم پیدا کنه مطمئن باشید عمر زیادی نخواهد داشت. شما کار سخته که شکستن تابو بوده رو انجام دادید. قبل از اینکه رهبران دیگه ایی مسیر جنبش رو کج کنند و شاید حتی به سمت همین دولت کودتا ببرند مردانگی خودتون رو تو رهبریتون هم نشون بدید. آقای موسوی ، می دونید تو جامعه  مردم چی میگن ؟ میگن خدا کنه این آمریکا حمله کنه و ما رو از دست اینها نجات بده ! ببینید مردم کارد به استخونشون رسیده ! این یک تفکر علط است که تو مردم افتاده..اگه آمریکا بیاد و با جنگ اینجا رو بگیره 20 سال از الانمون هم عقب تر می افتیم ولی اگه شما رهبری نکنید و این تنها راه بدست آوردن آزادی باشه مردم به 30 سال عقب افتادن هم راضی می شن ! کمی دلسوزتر باشید.

در مورد حمایت آمریکا از جنبش سبز بعضی ها نگران هستند ! چرا !!!  کگر آمریکا طاغوت یا طاعون است !! آمریکا پیشرفته ترین کشور دنیاست که هر که با این کشور همکاری متقابل می کنه هر دوطرف سود می کنند..آیا از چین بهتر نیست که با وارد کردن اجناس آشغال چینی به ایران اقتصاد ما و صنعت ما رو فلج کرده ؟ حتی تسبیح ها رو چین می زنه ! اونهایی که اطلا به خدا اعتقاد ندارند واسه ی ما وسایل عبادت و ارتباط ما با خداوند رو تولید می کنند !!  ننگ بر خامنه ایی و احمدی نژاد با این طرز تفکرشان..یا روسیه !! آیا روسیه دشمن نیست !! پدر ما رو در آورده ! از چند صد سال پیش اجداد ما به روسیه باج دادند تا الان !! بس نیست !!

البته روش جنبش سبز ارتباط با همه ی دنیاست. حتی به نظر من با اسرائیل هم باید روابط رو برقرار کرد . تمام اعراب با اسراویل رابطه دارند ما نگران چی هستیم ؟!   لبنان و حزب الله فقط برنده ی این منازعه ی ما هستند.. اصلا چرا ما با اسرائیل مشکل داشته باشیم که به خاطر حفظ خودمان و ایجاد سد و مانع برای اسرائیل این همه باج به لبنان و حزب الله بدهیم ؟  آن موقع ما دیگه اجتیاجی به اونها نداریم. خیال می کنید جرا لبنان و حزب الله نیرو می فرسته به ایران که جوون های ما رو بزنند !! که ستاد شما رو اشغال کنند ؟ که مردم ما رو از پل پرت کنند !! که تو خیابون های خودمون بهمون شلیک کنند !! به خاطر حفظ موجودیت خودشون !

در کل بگم آقای موسوی.. این روش شما روش درستی نیست. هیچ نهضتی پیدا نمی کنید تو دنیا که دارای یک رهبر شجاع و باهوش نبوده باشه و تونسته باشه پیروز باشه. پس این احتیاط آلوده به ترس رو کنار بذارید و از موقعیتی که خدا بهتون داده استفاده کنید که خداوند فقط افراد کمی همچین موقعیتی می ده که از بین این افراد هم اشخاص انگشت شماری بودن که با تدبیر و هوش بالای خودشون مردم رو از ظلم ظالم نجات دادند.

ناراحت نشویم : حرف حق تلخ است : اما : جنبش سبز بدون رهبر پیروز نمی شود. این یک واقعیت است. پس فکری کنید.

و یه جمله به آقای خاتمی که ایشون رو هم همچون شما به اندازه ی پدرم دوست دارم. آقای خاتمی ، نظام ولایت فقیه  چه با مطلق چه بی مطلق ، امتحان خودش رو پس داده..چند بار باید سر کلت به سنگ بخوره و چند نفر باید کشته بشن تا شما قبول کنید که نظام ولایت فقیه فقط و فقط با وجود یک معصوم نمود عینی پیدا می کنه ؟ خواهش می کنم هوش خودتون رو از زیر سایه ی ترس بیرون بکشید و کمی هم به ایران فکر کنید.

با تشکر

0 نظرات:

ارسال یک نظر