از امروز منتظر این اتفاقات باشید!

1- برخورد یک کشتی به کابل اینترنت ایران در تنگه ی هرمز و قطع شدن اینترنت تا  25 یا 26 خرداد

2- قطع شدن SMS

(پانوشت: از حالا وزیر مخابرات بی اطلاعی اش را در این باره اعلام می کند)

3- جی میل و یاهوکله پا می شوند

(اگر با این دو سرویس کار بیزینسی یا مهمی انجام میدید حتما به طرف حسابهاتون بگید که تا 20 روز دیگه امکان چک میل ندارید. به اونها بگید از “دود” که یک روش سرخپوستی است استفاده کنند. اگه اونها در فاصله ی خیلی خیلی دوری از شما قرار دارند، مثلا در یک قاره ی دیگه، برای اینکار یک آتشفشان اجاره کنید)

4- خیابانهای مرکز شهر، پیست موتور سواری یک عده “غول بیابانی” می شه. به اونها نزدیک نشید خطر “گاز گرفتگی” وجود داره. برای ابراز احساسات به این قهرمانان ملی می تونید از پاره آجر استفاده کنید.

5- مرخصی یک ماهه به اراذل و اوباش که چندی پیش طی یک طرح ضربتی جمع آوری شدند. توزیع قمه و چاقو میان آنها جهت پذیرایی احتمالی از فرزندان این خاک.

6- میل نمودن شکر به میزان انبوه (ان+بو+ه) توسط مسولین در تریبون های نماز جمعه و یادآوری خطر ضایع شدن(!) انقلاب و خون شهدای مظلوم اینهمه سالهای ظلم.

7- حرکت خودجوش هزاران اتوبوس به سمت تهران و گسیل شدن نیروی های عرزشی و لرزشی به سوی این شهر...

8- رویت چهره هایی کاملا جدید با لپ های گل انداخته و چفیه به گردن که در حال عکس یادگاری انداختن با برج میدان آزادی هستند ( این افراد اولین باری است که پا به این شهر می گذارند و بر حسب اتفاق با همان اتوبوس ها به این شهر آمده اند).

9- رویش هزاران ایستگاه صلواتی در جاده های منتهی به تهران. هزینه ی این ایستگاه ها از جیب بابای مسولین پرداخت می شود شما نگران نباشید این پول ارث پدری آنها است به من و شما چه.

10- روئیت 100 ساعت اضافه کاری در فیش حقوقی بعضی ها

11- تلاش شبانه روزی شرکت های ساندیس سازی برای حمایت معنوی از عزاداران و ره‌پوبان راه عشق !!!

12- اعمال یک خروار پارازیت روی شبکه های ماهواره.

(نگران نباشید فارسی وان مشکل نداره! راستی بالاخره این ویکتوریا ازدواج کرد!)

13- مصاحبه ی 10 دقیقه به 10 دقیقه ی رئيس پليس و نوچه هاش وتکرار این جمله:  از امت شهید پرور بابت ماندن در خانه و بیرون نیامدن تشکر می کنیم اگر هم کسی بیاد بیرون خشتکش رو پرچم می کنیم هر چند شهر در امن و امان است و پرنده بدون اجازه ما پر نمی زنه. اگر صدای الله اکبری هم میاد همش نواره! شما جدی نگیرید.

14- و دست آخر: تعطیلی یک هفتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته ای مدارس، دانشگاهها، کارخانجات،  ادارات و …  همه برید شمال صفــــــــــــــــــــــــــااااااااا...

چه معنی داره ارتحال دی کسی تهران بمونه اصلا نمی خواد که برگردید تا آخر خرداد بمونید شمال...

از امروز منتظر این اتفاقات باشید!

0 نظرات:

ارسال یک نظر